Příklad

  • Nechte nám vzkaz, zavolejte, nebo pošlete e-mail.
  • Domluvíme si schůzku ve Vaší provozovně a určíme rozsah prací.
  • Počáteční práce bude náročnější, seznámíme se s Vaším programem a aktuálním nastavením, navrhneme úpravy a vše nastavíme dle Vašich požadavků.
  • Pro příklad řekněme, že práce bude náročná a zabere nám tři pracovní dny (8 pracovních hodin za den), tzn. Kč 4.000,-/den * 3 dny = Kč 12.000,- bez DPH.
  • Od následujícího měsíce se domluvíme na paušální ceně od Kč 6.000,-/bez DPH/měsíc s tím, že Vás navštívíme každý týden alespoň na 2-3 hodiny (případně dle dohody i v jiném režimu) a zadáme veškeré nákupy, zkontrolujeme zda se správně odepisují prodeje a jednou měsíčně Vám zalistujeme inventuru, z které uděláme závěr.
  • Dále už naše spolupráce může pokračovat dle zavedeného, případně se domluvíme na dalších změnách nebo činnostech a upravíme nabídku dle Vašich požadavků včetně měsíčního paušálu.